- Rolig dag i skolan

Igår var skolan minst sagt pisstråkig och jag höll på att dö på den. men däremot idag var den skitkul! Hade religion först, och där håller vi på med etik och moral för tillfället. Vilket jag tycker är kul då man får säga sina åsikter och grejer hela tiden. :) så ett stort + till religionen än så länge!

Sen hade vi kundpass. Fick en som skulle omfärga håret eftersom hennes färg gått ur. (var någon på skolan som färgat henne sist.) i vilket fall som helst så var hon super trevlig och hennes hår blev super i slutet. Inte tog de så lång tid heller, så jag är helnöjd. sen hade Emmy en kund som alltid är lika trevlig också som jag pratade en hel del med när jag var klar med min kund. Kul sådär att känna att man känner personer bara av att man har klippt eller färgat den någon gång. Sånna kunder är verkligen guld värda! :D

men men, en rolig dag i skolan idag. synd bara att man inte hinner med saker på kvällen bara, för att vi slutar så sent. men men, behöver ju inte gå upp till stallet som tur är. då casper fortfarande är under vila. :)

Fick bli en bild på mig och Emmy i skolan ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0