- Ridstövlar

Har en köpsug efter ridsaker för tillfället. var nära på att köpa en väst från shökmölle, (stavning?) igår. Men tråkigt nog så blev det inte så.. :( men men, bra för plånboken med andra ord! Bilden under är på den västen jag tänkte köpa! :) Men blev alltså inte så..


Nu över till stövelsnack!

Har ju ett par vanliga mountain horse. Som jag ifs är ganska nöjd över, då jag tycker dom är snygga! Men har nu kommit på att jag egentligen vill ha 3 olika stövlar, så onödig som jag är!

 

Mina hopp och unghästridstövlar skulle lätt vara om jag fick välja tretorn stövlarna. Trots den dressyrnörden som jag är skulle jag inte tveka att använda dom om jag fick några !

Svarta såklart! ;)

Sen som tävlingsstövlar skulle jag utan tvekan ha ett riktiga par dressyrstövlar med lack. Så galet snyggt! Varför inte dom här från cavallo, dock är det över 6000 och det har inte min plånbok råd med tyvärr.. men drömma måste man ju få!

 

De stövlar som jag har nu är som sagt helt okej. Och dom skulle jag då ha till vanliga dressyrträningar. :) Skulle det inte vara jävligt snyggt med dessa stövlar? Jag vill ha ! :D


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill oxå ha tretorn stövlar som hopp men som sagt dumma plånbok!! :(

2012-01-21 @ 13:49:36
URL: http://equinephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0