- Nästa --> Sängen!

Nu ska jag dra mig till sängen. förtår inte att jag alltid ska dra ut på att sova hela tiden, räcker det inte med att komma hem 3 på natten lixom? :P men men. Imorgon tänkte jag kliva upp innan 12 ivf så jag kan vara i stallet. Pröva ut träns till Stickan. fixa allt till klubbtävlingen på Söndag och sen ska jag såklart jobba med både Casper och Stickan.

Casper ska få ett dressyrpass. :) Känner mig jätte nöjd med mitt arbete med honom den här veckan eftersom jag har varierat det till topp!

Måndag- dressyr
Tisdag- Vila
Onsdag- Hoppning
Torsdag- Tömkörning
Fredag- Löslongering/ NH
Lördag- Dressyr
Söndag- Uteritt?


tycker jag har lyckats otroligt bra med min vecka endå! Och känner mig faktiskt väldigt stolt över min älskling för tillfället. bara för att han har blivit så fin på sista tiden ! :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0