- Hoppning hela två gånger!

Idag hoppade jag hela två gånger! Först skulle jag pröva hoppa Caisa, då hon stannat med X antal elever på sista tiden, (även på låga hinder). Så jag skulle pröva henne, På Framridningen var hon ifs förjävlig, ville bara springa ifrån jobbet etc. Men efter ett litet tag kom hon till arbete och gick ganska fint och stadigt. Hoppningen var inga problem alls, (utom att hon kanske blir ngt starkt och vill dra på i hoppen), men så har hon ju alltid varit. ^^

sen efteråt hoppade jag Casper. Vi hoppade en oxer på hela 85cm! Den ni, de trode jag inte för en vecka sen. ^^ Så imorgon blir det nog lite dressyr för hans del.

Btw så kommer Casper behandlas på Söndag igen. Så får vi se vad han säger. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0