- Hippologprogrammet

Idag när vi var på jens cliniken så var ridskolan Strömsholm väldigt mycket i centrum. Där berättade dom bland annat om hippologprogrammet. Jag själv har alltid velat gått unghästutbildningsprogrammet på 1 år. MEN den har så mycket krav som jag inte har. så idag började komma mer och mer in på hippologprogrammket. Skulle vara sjukt kul att verkligen studera inom häst och framför allt så ser jag verkligen fram emot att utvecklas så enormt mycket! :D Så idag har mina framtidsplaner ändrats! ;)

Som det ser ut nu så jobbar jag ett år innan jag söker till hippologen. men man vet aldrig, jag kan ju alltid ändra mig men kan säga att jag är väääldigt sugen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0