- Glad över Stickan

En unghäst kan verkligen göra ens dag! Idag var My med mig och så gick vi upp till stallet. Där hjälpte hon mig med Stickan. Han fick ha tömkörningsgjord på sig för första gången och mig hängandes. Inga problem tyckte han, och vi skrittade några varv med mig på ryggen medans My höll i. Tack för hjälpen! Så han var super duktig så nu är jag lite stolt över honom!

Med Casper red jag bara ca 30min i alla gångarter. han var helt okej, inte super fin och inte heller dålig på något sätt. om jag hade ridit längre skulle han säkert blivit finare, men han verkade så trött så han fick bara ta det lungt. Sen får vi se om han får vila på Torsdag eller på Fredag. Eller så rider jag varje dag fram till Sön då han ska bli behandlad. men vi får se.. :)

Mina fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0