- Debutera Msv C

Efter insperation från Ungdomsforumet, Lev din dröm-Våga sattsa och från Jens Fredrikssons clinik som var igår så känner jag att det fan är dags att gå vidare.

Innan har jag hela tiden tänkt att jag kanske är för dålig och inte tilläckligt bra för att tävla högre än vad jag gör. bara för att jag aldrig haft en tillräckligt bra häst och för att jag själv inte har möjligheten att träna varje dag på samma häst osv.

Men nu är det på tiden att jag faktiskt gör något! Jag ska försöka debutera i Medelsvår C. För egentligen är det inte så svårt. Öppna, Sluta, skrittpiruett, förvänd. Ja, allt det där kan jag ju! Gäller bara att jag faktiskt vågar. :)

Så nu är jag riktigt taggad på att våga ta steget ut. jag kommer kanske inte bli placerad. men de kan man ju inte veta förrän man testat! :)



Kommentarer
Postat av: Jojjo

Skrittpiruett?? Nä, bakdelsvändning, två helt olika grejer



Inte så svårt. För knappt ett år sen hette båda MSV C programen LA, så det är ju inte så farligt. kör på!

2012-01-22 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0