-Bloggar

Bloggar som jag faktiskt läser varje dag utan att övedriva är inte många. dels för att jag har väldigt svårt att hitta sånna som jag verkligen tycker är intressana och dels för att jag oftast inte hinner. ^^

Men ivf.. som säkert alla andra hästintresserade läser jag dressyrmupparnas blogg. Men måste säga att jag tycker det är lite trist att ingen av dom tävlar längre, är roligare att läsa om tävlingsresultat. Men det finns som tur är väldigt mycket annat som är kul att läsa om. Ifall jag hinner är jag oftast inne där flera gånger om dagen.. ^^

Den andra bloggen är tlop.se
dom tävlar ganska mycket och de är ganska intressant att läsa om. Dels för att jag vet vem Holmström är och för att jag träffat henne några gånger. men annars tycker jag det är kul att läsa om resultat och olika träningar. och dom är bra på att uppdatera! :) (Har faktiskt varit med på filmer när hon tränar för Eckart i bakrunden när jag tränat för Vincente!) haha, kanske inget att skryta med, men alltid kul att se ! ^^

Det var som sagt bara 2 bloggar jag läser varje dag, men såklart läser jag mina kompisars bloggar också, men de var hästbloggarna ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0