-.-

Just nu är jag inte glad. Börjacde med att rida Casper. Han var stretig ovh ville väl inte riktigt alls, han känns bara värre efter sista behandligen. men vi beslutade endå för att jag ska rida honom till nästa behandling så får vi hoppas det släpper, för som han är just nu är ju inte alls bra. :(

Sen tog jag ut Calooha för ovanlighetens skull. (Det är en unghäst som står i stallet som rids in av en annan tjej.) Och tänkte att jag skulle pröva honom och se vad han kunde osv. Han var super duktig på att gå fram för skänkeln, stanna, backa och basic grejer. han var ganska duktig för att flytta för skänkeln också. men därimot var han super lång och ville inte alls sammarbeta och hålla ihop sig. Ush, nej de gick inte alls bra. Så efter båda dom passen var jag inte speciellt glad.

men men, hoppas det går lite bättre imorgon, men kan nog inte gå så mycket sämre faktiskt.. ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0