Update från Kullavreta

Första dan på jobbet är avklarat. 3 dagar kvar! IOdag har jag mockat, fixat foder och allt det vanliga stallarbetet. Har även hunnit fixa med massa hästar. Red bland annat ut på Tubbe med Ine och Johanna som red Kip och Lully. :) Sen fick jag pröva Johannas egna häst, Fabiola. Har ridit henne för 1 och ett halvt år sedan i ca 10min. Nu red jag ett helt pass och gud så hon har utvecklas sen sist! Suuper fin häst. Lite stark i galoppen, men som sagt super fin häst! :)

Prövade på galoppbyten, samling, och olika förflyttningar. Sen prövade vi på något i form av en galopp piruett. Trode inte hon kunde, men men. Den blev bara halvdan. men duktig var hon! Prövade även att ta några hopp över ett litet sockerbitshinder. :)

helnöjd över passet trots några små missförstånd till galoppfattningar och byten ibland. :)

Fabiola och hennes ägare Johanna på ryggen. För 1 och ett halv år sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0