lista

Namn:Sofia Andersson

Född: 1993-07-14


hur lång är du?

159 typ ^^


Vikt?

46-47.

 

Hårfärg?

Brunett


Ögonfärg?

blå


skostorlek?

38

 

Vad har du i din väska?
allt möjligt.. paraply, solglasögon, papper, pennor. allt!

vad använder du just nu för jacka?

Marine jacka


vad använder du just nu för skor?

Converse


vad är du beroende av?

Godis/kakor, något gott måste jag ha varje dag för att överleva! haha xD


Chips eller popcorn?

Chips

 

Apelsin- eller äppeljuice?

apelsin

 

Marabou eller kexchoklad?

Marabou


pepsi eller coca cola?

Pepsi

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
fattade inte riktigt frågan? ^^

Godaste glassmaken?

daim glass

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

i think so


Sover du tungt?

lagom antar jag ? :P

 

Trivs du med ditt jobb?

Går ju i skolan, men när jag jobbar. ja för det mesta!

 

Favoritklädsel?

Ridkläder!

 

Vad skulle göra dig glad just nu?

Om någon gav mig världens bästa möjligheter, eller varför inte bara lite mera tid? ;)

 

Vad ska du göra härnäst?

Sova

 

Höger el vänsterhänt?

Höger


Humör just nu?

Trött, men glad!


Favoritaffär?

klädaffärer som Gina eller Sporren kanske ! :D

Sommarplaner?

Sommarjobba, massor hästar inblandat ofc och leva livet och vara jävligt glad att jag inte är student längre!


Hur många kuddar sover du med?

4


Är du kär nu?

ne


Vad är viktigast för dig?

Att utvecklas och vara lycklig


Är du kittlig?

olika beroende på vilken dag tror jag ^^


Stjärntecken?

kräfta


Tre namn jag lyssnar till:

Sofia, Fia, Soffzz


Vad längtar du mest efter just nu?

att komma ut och tävla

 

Sparare eller slösare?

Sparare

 

Favoritpizza?

margaritha tror jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0