Äntligen Fredag!

Så skönt med Fredag! Idag gick jag i skolan i 2 timmar. Efteråt åkte jag till Swedish beauty. (en salong i Uppsala och gjorde ngn sån här laserbehandling.) Sen nu har jag fixat en kort film från julshowen och även en power point som ajg sedan ska redovisa för min klass. :)

Skönt att ha projektarbetet klart tänkte jag! :) Ska bara finslipa lite innan jag redovisar. :)

Nu ska jag gå upp till stallet och rida Casper. Stickan får vi se vad jag gör med (om jag gör något.) Tänkte inte sitta på honom då jag tänkte rida ut på honom imorgon. tror han får vila. Unghästar jobbar ju genom gårdagens process genom vila. :) Så då kanske han är extra duktig på Lördag? ;) haha, vem vet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0