- Update från stallet

Stickan red jag för första gången lite på allvar idag. Annelie gick med i hela passet men stannade ibland så jag fick rida lite själv. Tränade både på halter, igångsättningar och lite svängar. och han fattar faktiskt ganska bra. :) Han var helt klart duktig!

Liten bild från igår när vi tränade med vattenmattan. :)

 

Casper red jag lektion på idag. Tränade på galoppfattningar och sidvärtsrörelser. Han var helt okej. men känns att han har lite problem med kroppen för tillfället. men den 19 är det dags för honom att bli behandlad igen så jag får hoppas det hjälper honom då. :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Duktig Stickan ^_^ Han kommer bli bra han! =)

2012-02-02 @ 22:26:53
URL: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0