- Till helgen

Eftersom årsmöterna är i helgen så tänkte jag berätta lite hur det ligger till med styrelser och grejer för min egna del. Efter alla år i USEK styrelsen så ska jag nu släppa dom. Känns såklart lite trist, men vet också att jag verkligen inte har tid med massa USEK arbete, då jag ska sattsa fullt ut på alla tävlingsbitar ist. :)

Jag kliver därimot in i stora styrelsen , vilket ska bli kul. men som det ser ut nu ska jag bara ha ansvaret som jag har nu och det är att hålla koll på allt på privatekipagen och alla tävlingar. :) Så med andra ord så ser det ut att bli liite mindre jobb för min egna del. vilket kanske är skönt. men jag kommer förmodligen alltid vara fullbokad endå. :P haha

Men men, sen sitter jag såklart kvar i DUS då jag tycker det är jätte kul att sitta med där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0