- Stallet

Idag blev den en lång stalldag med massor av roliga grejer. ;) Jag och Inez lärde oss bland annat en sån här klappgrej. Det var as coolt kan jag lova ! ;) Tänkte ladda upp en film när vi spelat in. ^^

Sen fixade jag massor med lite olika grejer i stallet. Rolig dag, men var dock as kallt överallt så höll ju på att frysa ihjäl lite grann. Men vi red endå ut på Stickan och Casper trots kylan.

Stickan var lite dryg. fortfarande duktig såklart. men han är lite seg på att fatta att han ska stanna osv, trots att jag övar på halter runt hela rundan som vi rider så fattar han inte bättre i slutet än vad han gör i början av passet. ^^ haha, men han är ju söt endå! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0