-saker ni kanske inte visste om mig

* Jag är livrädd för att sladda med bilen. både när jag kör själv och speciellt när andra kör. Jag blir galet rädd och börjar nästan alltid att grina. (har tidigare varit med i en bilolycka, ingen skadade sig speciellt mycket me bilen blev näst intill okörbar.)

* Jag är helt döv på höger öra. detta innebär att jag inte kan höra från vilket håll olika ljud kommer från. Men tror inte det märks på mig så mycket, för folk brukar bli förvånade när jag säger det. ^^

* Jag älskar att göra saker. Allt från gokart till lasergame. älskar att görta olika äventyrsgrejer så som arosfortet och liknande. Barnsligt kul!

* Jag gillar att se på serier så som 90210 och Merlin. Kollar även på andra tv program. och älskar bra gjorda barnfilmer som trassel och sånna liknande! ;)

* Jag fryser ofta, även fast jag har 10 jackor och flera byxor. Jag hatar att frysa!

* Jag älskar att åka utomlands till varma länder.

* En av dom bästa sakerna jag vet i min vardag är att sitta på en häst, det är fint väder och man känner att hästen går suuper. Det är guld värt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0