- Praktik

Har praktik idag på Frisörerna på Torget! (som alla andra Torsdagar.) Om ni vill boka tid hos mig kan ni göra det på 345030. (Då kommer ni till frisörerna på Torget.) Där kan man alltså boka tid hos mig för både klippning och färgning. Vet inte priserna nu på rak arm. vet bara att en klippning går på 250kr. Färgning är beroende på hur långt hår du har och hur mycket färg som går åt. :)

man kan också boka tid om man bara vill styla håret lite eller varför inte bara tvätta håret? allt är välkommet! :) Om ni är osäkra på att ringa, så kan ni annars kontakta mig. :)

Alla är välkomna att boka tid! :) Är bara där till sommaren, sen tar jag studenten och kommer då bara klippa lite hemma om de blir som tänkt. (om ens det.) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0