-olika teman

Vet att jag tagit detta förrut. men vill endå visa ( för er som är intresserade att fota själva, lite olika teman.) det svåraste är helt klart att komma på tema, så här får ni kanske lite insperation!

Liten och snäll

Lite vad ska man säga, sexig? :P haha

vanliga bilder, varken glad, ledsen eller något annat, helt neutral. :)

Frihet

Ledsen

sen är det alltid kul att redigera bilder som dessa under..

man kan ju leka väldigt mycket om man har photoshop. Kan bli väldigt intressanta bilder på så vis. :)

jag tycker om att leka med olika lätta grejer när jag blir fotad, som tex håret, eller bara lite dans rörelser, Något lätt kan faktiskt bli riktigt bra!

 

Inte för att jag är speciellt bra på detta, men endå. lite roligt att se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0