-Nya tag, nytt liv!

Nu är det dags för mig att starta ett hälsosammare liv! Nu har jag fan bestämt mig! Ska helt klart dra ner p massa onödiga grejer. Istället för Cola ska jag definitivt dricka vatten! Inte för att jag dricker cola så ofta. men när jag gör det ska jag dricka vatten istället! Ska bara äta nyttigt och på kvällarna ska jag äta frukt. endast.

Ska köra detta fram till Påsk tänkte jag. och när snön försvinner ska jag träna upp kondisen lite så jag ivf kan springa hela vägen upp till stallet igen. det är sjukt hur lat jag har blivit. Hemskt är vad det är! Men nu är det fan slut på det. Kommer säkert tjäna mycket på det här. både vanligt och i ridningen! :)

Nya tag helt enkelt, och definitivt en ny bana! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0