- Kunpass

Att färga och Klippa Inez gick bra och jag tycker färgen blev ursnygg och jämn! :D Dessutom var det väldigt trevligt! Så tack till Inez för att du kom!

Nu, från Inez hår och till mitt hår.

Börjar få lite smått panik över mitt egna hår. har en enorm utväxt och har dessutom inte klippt mig på år och dar känns det som. Man kanske bli bortskämd när man går som jag, men i vilket fall som helst så känns det inte bra alls som det är nu. Kan inte ens ha utsläppt hår utan att jag vill gömma mig! ^^ Illa!

Så hoppas att dom har tid på min praktik och göra något åt det. Annars ska Emmy fixa håret på tisdag. Så inom en vecka så kommer det i varje fall vara gjort, vilket lugnar ner mig! :)


Vill ha det ljusare, nästan som de här! :) Fast här igger ju solen på, så ni får bortse den! ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0