- Härligt!

Kullavreta var minst sagt härligt att vara på igen. Red Kippen bland annat båda dagarna och han var grymt fin! :) Hästarna var underbart pigga och taggade allihopa, vilket blir bättre driv och påskjut i ridningen. Gillas*! :) i vilket fall som helst. Jobbade halva fredagen och halva Lördagen. Hade gärna stannat lite längre. men kunde inte då jag hade andra saker att göra i Lagga. :)

Har varit på Useks Årsmöte. Så nu sitter jag inte i USEK längre. :) Sen nu på kvällen har jag haft melodifestivals (kan man säga mys?) haha, kanske inte. men ni fattar grejen! men Fam Nyberg (och min familj såklart!)

Nu blir det nog snart sängen! :) Längtar redan tills nästa Kullavrets besök och Nästa Kippen-ridning! :D


snygg Kip! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0