-Göteborg

Är det fler än jag som tycker att det är suuper tråkigt att inte vara på Göteborg horse show? Själv har jag inte varit där, men hört av flera stycken att det egentligen ska vara bättre än Sth horse show. hm, vet knappt om de är möjligt.. men men, anyway. Tråkigt att Göteborg ligger så långt bort. men någon gång ska jag ta och åka dit. måste ju se hur det är där också!

Dessutom tycker jag att det är super kul att Sverige annordnar stora internationella tävlingar sådär. Måste ju vara mycket roligare för våra Svenska ryttare att faktiskt komma "hem" och tävla på svensk mark!

Men som sagt någon gång ska jag dit, det är en sak som är säkert! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0