- Första tävlingen för mig och Alicia

Har kollat upp resultat och lite bilder från första lokala tävlingen för mig och Alicia och tänkte dela med mig för de som är intresserade... :)

Första klassen var LC:1 så fick vi 174 p och 64.44%. :D Vi låg placerade ändå tills den sista ryttaren som tyvärr petade ner oss, super kul för att vara första tävlingen. Minns hur nervös jag var när sista ryttaren red. Och vad arg jag blev när jag blev nerputtad. men väldigt bra att jag inte blev placerad nu såhär i efterhand kan jag tycka. kanske hade blivit kaxig om jag vann? :P

Andra klassen var en LB:1, då fick vi 175p och 60,34%. var super nöjd och kom på det övre fältet även i denna klass, men inte nära placering alls.

När jag ser tillbaka såhär i efterhand så måste jag säga att min tävlingsdebut faktiskt var ganska lyckad! :) Som ni kanske ser på bilderna var tävlingen på Säfva. :)


redan då posade vi för fullt. ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0