- Alla hjärtans dag

Har ni något inplanerat för dagen? Jag har bara skola, sen ska jag jobba på mammas jobb för första gången till 5 tiden. sen tänkte jag gå till stallet och rida älsklings Casper. :)

Tycker att alla hjärtans dag är en mysig dag jag! Även fast jag inte håller på att ge saker till folk och grejar så tycker jag endå att det är en bra dag! Ett bra tillfälle att säga vad man tycker till folk också! Vem vill vara osams på en sån dag lixom? haha, jag tycker de är en sån dag som gör folk lite extra glada. Som julafton och födelsedagar. Vad vore året för alla gamlingar utan dessa saker? eller för småbarnen för den delen!?

haha, en hiss på dagar som denna! *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0