Packar..

 
Alltså fattar inte hur mycket man ska ha med sig alltså! haha, har bara packat kläder till mig själv och det blev två fulla resväskor och flera ica-kassor fulla med kläder.  och listan till mig var inte lång! Nixas lista är typ dubbelt så lång som min egna! TUR att vi ska ha två bilar med oss och transporten då. ^^
 
har hunnit rensa min garderob också. den var (utan att överdriva) helt proppfull och nästan omöjlig att hitta dom kläder jag ville ha. (kanske därför man slänger kläderna på golvet iställetg för att lägga in dom i garderoben.) Man hittar do ju bättre där! ^^
 
men men.. Nu tror jag det får vara färdigpackat för idag! Alla andra saker (som platttång, smink och alla Nixas saker) kan ju endå inte flyttas på förrän till slutet av veckan. Just nu består mitt rum av massor av kassar och väskor. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0