Minnen från 2012

Har många fina minnen från 2012! :D Såklart inkluderar det massor av häst..
 
Tävlingarna i division 3 då jag fick rida Fabiola kommer alltid vara ett väldigt bra minne! Fabiola är ju typ en av dom hästarna som jag verkligen älskar att rida eftersom hon har sån härlig inställning till att jobba och är grymt fin! När jag tog min första vinst i Lurbo (Bilden) på 76%, DET är glädje! fan vad lycklig jag var. Att dessutom göra om ett annat, lite svårare program några veckor efter och få 76% igen gjorde inte saken värre precis. Underbar häst! :)<3 Dessutom kom ju Lagga laget placerade som trea totalt i serien och vi fick mycket skratt tillsammans! Härligt med laganda!
 
Ridledarutbildningen i somras får man inte glömma. Fick ett gäng med otroligt fina vänner! och gud vad kul det var! kombinera plugg med häst är nog det bästa som finns! Extra kul var ju såklart att jag fick högst % på våran dressyrtävling och att jag fick pröva rida en unghäst utanför kursen. Sen det allra bästa är ju att jag fick jobb på Sigtuna! :D
 
Studenten! 5 Juni 2012, är helt klart den roligaste dagen i mitt liv hittils! På kvällen umgicks jag med mina vänner och hade så sjukt kul! Fan vilken bra dag helt enkelt! :D
 
Uttagningen till Strömsholm var ju ett annat minne som jag alltid komma bära med mig och även att jag skaffat häst för första gången. Helt underbart är det och jag ångrar inte en sekund att jag tog hem Nixa! Nu laddar vi för 2013 och Strömsholm. ska bli såå spännande! :D
 
sen får man ju faktiskt inte glömma att jag blev nominerad till Årets eldsjäl. Det var väldigt kul och spännande under den tiden det pågick. idrottsgalan var super kul att vara med på och även fast jag inte blev årets eldsjäl i slutändan så är jag endå väldigt stolt att jag kom så långt! :D det är ju alltid värt att minnas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0