Lördag

Idag får Nixa en välförtjänt vilodag! Igår var jag, inez och erika på mellandagsrea och vi var bland annat på sporren och handlade upp alla presentkort som jag hade där, (Sammanlagt hadce jag ca 2100kr). Så det blev en ordentlig padd, en super bra sadelgjord (dressyr) ett par ridstrumpor, en hästtemp och lädertvål och balsam. Sen köpte jag även ett tvådelat bett och ett par supersköna tyglar till mitt dressyrträns så jag slipper att byta bett och de hela tiden! :)
 
Ringde även veterinären igår och "beställde" avmaskningsmedel. Så jag fick recept på det så hon ska avmaskas. Skickade in kollamasken prov och det visade sig att hon hade lite. :( Tur att jag fixade det innan Strömsholm!
 
 
så nu med allt inhandlat och avmaskning gjord så är vi ännu lite mera redo inför skolan!
 
8 dagar kvar! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0