Life

Ja, vad ska man säga? Just nu rullar livet på ganska bra! Jobbar 75% på förskola (vilket jag faktiskt tycker är ganska kul!) och i övrigt är jag mest hos Nixa och fixar med allt och rider. :) Åker till Strömsholm ganska snart (den 6 jan går flyttlasset) Eller ja, inte allt då. men massor av kläder och grejer åker ju med. ^^ Nixa följer med mig och hon utvecklas framåt för varje dag. Tänk er att hon endå var ganska förjävlig när hon kom och ville mest få av oss. Nu rider vi för fulla muggar, hopp och dressyrtränar¨för att försöka vara i form till Strömsholm. Är faktiskt ganska lycklig nu! Dessutom är det ju inte lång tid till jul..
 
Lite av min glädje kommer ju också när jag pratar med en av mina härliga vänner på fb som man inte träffat på länge dock. men endå väldigt skönt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0