Idrottsgala

Såhär såg jag, Emma och Johanna ut igår på Uppsalas första idrottsgala! Inez och Fanny var också med, lika snygga dom! :D
 
Var super kul att vara där, var verkligen en "VIP-känsla". super kul med massor utav uppträdanden m.m! Fick inte priset för årets eldsjäl tyvärr.. men han som fick det var den jag själv tyckte skulle få det, då han är aktiv i handikappidrotten. Han var värd det! :D Såklart tråkigt att jag inte vann (tävlingsmänniskan inom sig åker såklart fram) ;) haha, men måste endå säga att jag var vääldigt lättad när dom sagt att de inte var jag som vann.. Skulle nog dö lite om jag fick gå upp där på scenen framför alla dessa människor.
 
Men, men.. alltsomallt. Superbra arrangerat och super kul! Nästa år kan ni lätt räkna med mig igen! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0