I veckan..

.. Har jag tusen saker att göra känns det som.. fast det som är viktigast är ju lixom packningen och de är det som tar tid!
 
Måndag- Packa, Rida & NYÅR! :D
Tisdag- Packa, Rida , sova?
Onsdag- Packa, Rida ev hoppa, hålla lektion på Lagga, ev klippa mig?
Torsdag- Packa, Lektion på Lagga, Nixa ska nog få stå, tror jag* ^^
Fredag- Packa, Rida sko Nixa?
Lördag- Jobba på Sigtuna för sista gången innan Strömsholm!! :(  Sista dressyrpasset för Nixa innan vi åker! Åka till Kullavreta och hämta min otroligt saknade väst!
Söndag- Bär det av till Strömsholm ! Spännande och nervöst! :D
 
Jag vill fresten göra en ny design till bloggen.. Tänkte göra lite nystart eventuellt här till Strömsholm. Designen ska vara väldigt simpel.. men men.. får se vad som händer! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0