2012

Du under 2012
Har du gråtit? yes
Har du skrattat? Japp
Har du kissat på dig? haha nej
Har du sovit i tält? nej
Har du sovit under bar himmel? nej
Har du varit på Gröna Lund? öö, tror inte det. 
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit utomlands? nej :(
Har du varit i en annan stad? yes
Har du bott hemma? Jaa

Dina vänner under 2012
Har en vän dött? nej
Har en vän sökt tröst hos dig? japp
Har du sökt tröst hos en vän?  hm, skulle inte förvåna mig iaf
Har du sovit över hos en vän? japp
Har du varit kär i en vän? nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? många fler ! :D
 
Under 2012
har du Har du pussat någon? jajamen
Har du varit tillsammans med någon? tror inte det.. om jag inte mins fel.
Har du varit kär i någon? blandade känslor
Har du sovit med någon av motsatt kön? ja

När har du som mest..
Gråtit under 2012? vet inte när det var som mest. men kmr ihåg en gång under ridledarutbildningen som jag var väldigt känslig. ^^
Skrattat under 2012? Kan ha varit under ridledarutbildningen det också! :)
 
Denna månad..
Har du varit kär? Ne
Har du kysst någon? Ne
Har du pussat någon? räknas min fina häst? ^^
 Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? många gånger
Har du gråtit? nej
Har du varit glad? japp
Har du varit ledsen? tror inte det
När.. Grät du senast? ingen aning!
Skrattade du senast? Idag när jag tolkade med Annelie, Fanny och Inez!
Duschade du senast? Nyss
Lyssnade du på musik senast? Nu
Hade du kul senast? idag på tolkningen och när jag red Xino & leo
 
Vem..
Kysste du senast? haha, skulle ni allt vilja veta ;) 
Kramade du senast? Inez
Pratade du i telefon med senast? Johanna
Fick du sms av senast? Min hovslagare
Hade du tråkigt med senast? ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0