Varit på stan!

Kom precis hem från stan. Var på Kappahl och köpte en jacka! Väldigt skönt måste jag säga! Kanske inte kommer till så mkt användning nu när jag ska jobba i stallet ifs, men alltid att ha snygga saker! :)
 
Sen var jag på HM för att  köpa upp ett presentkort som .jag fick igår. Så där hittade jag bara en bh, men det är alltid nåt! Sen var vi till Mustang eftersom dom har 23% rea på allt i butiken. Prövade ett flertal ridbyxor.. men ingen passade. :( Så typiskt mig! Ridbyxor är verkligen svårt att köpa tycker jag för dom passar typ aldrig. Finns ett fåtal då, men de gäller ju att dom är snygga också..
 
men men, från mustang följde bara ett grimskaft med.. inte speciellt kul kanske.. men men!
 
Nu ikväll blev det lite ändrade planer, skulle ju jobba i stallet. Men blev ändrat då en tävling var inställd så då jobbar ordinarie istället. Så då behövdes jag inte. ganska skönt är det ju.. men grupperna jag skulle ha är så roliga så det hade ju absolut inte varit några problem. :) men men.. Ska kanske upp och rida Casper iallafall. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0