Utbildad ridledare

Idag kom jag hem från ridledarutbildningen. Gud vad härligt att det är slut! inga flera prov och massa plugg. Men måste säga att jag har lärt mig sjukt mycket och har haft super roligt! Är ganska nöjd med mina betyg.. för att inte ha så mycket erfaranhet av allt som vi gjort så tycker jag att mina betyg var helt okej! :)

Men som sagt, nu är jag utbildad! Kommer att vara på bland annat Lagga och Sigtuna. Sen håller jag såklart lektioner för privatekipage som vill också. Antingen hyr man Laggas ridhus (jag kan hyra åt ekipaget.) och jag håller lektionen där, eller så kommer jag ut till ryttarens stall och håller där! Helt valfritt! Om någon skulle komma på att den är intresserad så är det bara att kontakta mig så kan vi säkert fixa något bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0