Just nu

Kollar på paralympics invigningen! Var nästan lika intressant som att se "vanliga" os invigningen.. :) aja, nog om det!
 
Idag red jag och Casper en liten runda längs stubbåkrarna. En barbacka tur blev de då jag var lite lat! Men kan lova att det var super härligt! :) Sen nu på kvällen har jag varit på eurostop.. kollade på lite kläder typ bara. Hittade en skinnjacka som jag vill ha, dom hade dock inte i min storlek så imorgon ska jag nog åka till lite affärer här i Muppsala så får vi se om den finns i rätt storlek! :) Och sen efter det var jag uppe i stallet och städade lite smått i kansliet och ja typ chillade. Kollade på en ridlektion bland annat och bara pratade med lite folk. :)
 
aja, skön dag med andra ord!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0