- Söndag

Julia var här från igårkväll till idag! :) Väldigt treevligt! :D

Sen har jag hunnit rida Casper. Han var väldigt fin i travarbetet idag, men tyvärr är fortfarande höger galoppen väldigt underlig. Idag fick han stå inne i stallet på natten, så ska jag rida honom imorgon bitti igen. :) Fast imorgon blir det tömkörning så jag ser honom från marken.

Sen var det styrelsemöte och sen har jag fixat en hel del annat. Har planerat (tillsammans med några andra) massa nya kurser ! Kommer bli super kul! Vill du kolla vad som är inplanerat? Kolla på kalendern på Laggafrk.se ! :)

Har verkligen varit härligt att vara i stallet såhär när ridningen är igång och kunna umgås med folk! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0