- Första dagen!

Var faktiskt förvånansvärt lugn när jag kom dit och kännde mig ganska hemma med en gång! Vilket såklart känns jätte skönt! :) Mina elever var jätte duktiga som stog ut med mig när jag inte kan namn och sa fel typ tusen gånger! Tycker dom är super roliga att ha och ser verkligen fram emot terminen! :) Sen efter September får vi se hur det blir med jobb framöver så ska jag ev ta över någon/några grupper på Lagga. :) (Jobbar ju på KV hela september, vilket gör det väldigt svårt att åka till Lagga då jag slutar väldigt sent och har ledigt olika dagar i veckan.) Så efter september ska jag försöka ta tag i det där!

I vilket fall som helst så snurrar massa hästnamn i huvudet på mig samt namn på alla mina elever! ^^ Hoppas dom står ut med mig så mkt som möjligt här i början! haha, men måste säga att jag blev bättre och bättre på att komma ihåg namn redan idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0