Tävling i text

Första klassen LC:1. Macho var allmänt stel och dum på framridningen. (Eller okej, han såg säkert jätte fin ut.) men jag känner endå att det inte riktigt räcker för min del. han var ivf ganska jobbig! Väl inne på banan försvann lite av energin som han hade. Därmed kom han lite under lodplan och gick inte riktigt in i handen på samma sätt som jag vill ha honom. Ritten resulterade endå 71% och en 2 placering! Sista halten satt verkligen, vilket var super skönt!

Andra klassen (DM Klassen) var en LB:1. Här var han super fin på både framridningen och collecten. Han var verkligen possitiv, framåt och med mig hela tiden! Super härligt! Väl inne på banan var han också väldigt fin och mycket mera lyhörd än i första. Var dock ett missförstånd i sista g.fattningen då han fattade fel. Fick såklart en 4 på det. men annars var de 7or och 8or rakt igenom. Fick en väldigt fin känsla under hela programmet och är väldigt nöjd! Resultatet 70% fick oss på en andra plats. Tyvärr ingen placering. bara några fåtal poäng från vinnaren. surt! Men Macho var verkligen fin och de är det som räknas! Och procenten klagar jag inte heller på.

Super nöjd över honom! Lastningen var inte heller några som helst problem så det var verkligen super skönt! :)

Bilder har ni under! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0