Onsdag

Idag ska pappa kolla upp en bil som jag (eller rättare sagt mamma) hittade igår på internet. Om det är bra och om det finns kvar så ska vi kanske åka och kolla på den. :) Jag är ju inte så bra på bilar, så pappa är experten inom området, dessutom är han ganska kräsen, vilket gör det lite svårare att hitta en riktigt bra (och billig!) Så jag hoppas verkligen på den här! :)

Har Svenska nationella idag (den muntliga delen) Ska prata om minnen. haha, jag är ju sån som aldrig förbereder saker. Inte saker när jag ska redovisa ivf! Samma sak är det här. har skrivit ett PM (såklart, som alla måste göra.) Sen blir det till att snacka på i ca 5 min. Att bara snacka har alltid varit min starka sida. så får se hur det går. sen om det blir sammanhängande är ju en helt annan sak. ^^ men men, håll tummarna!

Sen ikväll har jag min lektion igen, som vanligt! :) Och så ska Casper skrittas förstås!


Ett kollage som jag har på mitt nationella arbete! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0