- uppdatering

Erika har sin hästskötarexamen i skolan idag. Hejja dig!

Klockan är ca 13.00 och jag är hemma. Hade religion i morse, sen svenska nationella. Kan väl inte säga att det gick toppen. men de kanske inte kan gå perfekt om man aldrig övar? haha, jaja. jag är nöjd! :) Efter det fick vi sluta, så har varit förbi gränby och bytt ett linne som jag råkat köpa i fel storlek. Så nu är det fixat också. Nu ska jag städa lite hemma, och chilla framför tven. Sen ska jag upp till stallet och skritta Casper. perfekt väder! :D Och så ska jag hålla lektion såklart. :)


En lättnad att svenska redovisningen är över verkligen! Nu har jag bara en redovisning klar i skolan innan jag slutar! HÄRLIGT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0