-Ingen bil

Åkte till Stockholm idag efter skolan och kollade på en bil som vi hittade med pappa. Som jag hoppades att den här bilen var perfekt. Den var verkligen suuper snygg och såg perfekt ut för mig. Tyvärr har jag en budget jag måste hålla mig till och jag skulle bli tvungen att byta några grejer för att kunna ha den. & Då skulle jag gå över min budget. Super synd, för den var verkligen en "Sofia bil" för övrigt!

Om ni har någon till salu, eller vet någon så letar jag främst efter en svart eller silvrig peguoet. En snygg och fräsh! Alternativ mottages också, men de är det jag mest vill ha just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

moppe kanske skulle vara ngt för att hålla ner fARTEN:)

2012-04-25 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0