- Caspers första lektion

Idag fick Casper gå sin första lektion på ridskolan. Han fick gå med en utsatt ryttare så jag inte accepterar vem som helst. ^^ aja, har pratat med både ridläraren och hon som red honom nu i efterhand och båda tyckte han skötte sig bra. Och att han var duktig! De övade lite på förvänd galopp och på lite sånna grejer. Lyckligtvis så är det ju Caspers starka sida! :)

aa, jag vet ju inte alls hur det var då jag inte var med tyvärr. men av det jag har hört så var han ju duktig. så jag är nöjd! Imorgon ska jag rida och se hur han är. Casper är ju väldigt lättpåverkad så man känner verkligen vem som ridit honom dagen innan (eller rättare sagt hur den har ridit honom.) Ska bli späääänande! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0