- Super häst!

träningen för Agge gick super! Fokus låg på att han inte fick dyka, som han lätt vill göra! Han var super duktig och ja, kan jag säga mer än att jag älskar den hästen? Sjukt duktig! Ökade galoppen har han ju alltid varit duktig på, cilket jag inte alls är van vid då jag brukar rida Alicia som dör när vi ska öka. ^^ haha, men idag fick vi till mellantraven också. Härlig känsla att äntligen lyckas med den! :D jaja, han var super fin och nu är jag mer än taggad till Söndag! Nu jävlar ;)

bäst, bäst och lite till bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

Fina bilder! :D

Hur är det med dig?

2011-09-05 @ 10:00:42
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0