- Störande

Någon som kan störa mig så sjuuuukt mycket är felsätta achemremmar! haha, jag är en sån person som tycker allt ska vara välskött och välfixat. Speciellt när man ska träna för tränare eller tävla. Jag själv kan se lite hur som helst ut, men när man pratar om hästens utrustning är den viktig.

Här har vi ett exemplariskt exempel på hur achenremmen är felsatt så jag stör mig på det såååå mycket!  Flurpen ska alltid sitta neråt!

 

Som denna är rätt. Därimot kunde ju flrpen sitta lite bättre. men här är den ivf neråt. :)


Kommentarer
Postat av: .

fast den där är åt fel håll

2011-09-22 @ 11:17:24
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

Vafaaan det här skrev ju jag om för typ två veckor sen :D Det är bra att någon tycker som mig ;)

2011-09-22 @ 16:36:43
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0