- Söndag

Snart ska jag åka och hämta Inez på Halqved. Sen är de WE träning på Lagga som gäller. Har bara sånna som har ridit länge idag så det ska bli skönt! Lite kvalitéts ridning med andra ord! :) Sen är det styrelsemöte som gäller. Sen kl halv 6 ska jag äntligen få rida Macho! :D Träning för Agge. kan nog inte bli bättre! Är super taggad och glad. Känner hur jag riktigt längtar!

Agge är min granne som är sjukt duktig på att rida och lära ut för den delen! Hon är inte utbildad tränare eller något och tycker själv bara att de är kul att hålla träningar ibland. Så det är egentligen hon som fått mig hitta den riktiga känslan i ridningen. Tack vare henne kan jag saker som jag kanske inte skulle kunnat inom ridningen. Så sjukt bra och duktig är hon. Alla passar olika med olika folk. Så tränare är svårt att hitta, jag har då turen att inte alls ha haft svårt. har ju sjukt duktiga tränare lite överallt! :D

Mera om mina tränare kommer i ett eget inlägg någon dag inom en snar framtid ! :)

två år sen, eller var det till och med 3? Åren går fort. ^^ men men, Ally var ivf super fin i både kropp och mjukhet den här sommaren. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0