- slappar kväll

Just nu gör jag ingenting. har precis tagit mig ett skönt och varmt bad, så nu känner jag mig liite friskare. Konstigt, man känner sig alltid friskare om man är ren! Därför jag tycker om att tvätta händerna kanske? haha, jaja. Imorgon bär det av till Borlänge. Där är det kurs hela helgen. och det blir en härlig roadtrip dit med erika, Emma, fanny och RP! Tur att vi är tre som har körkort annars skulle jag aldrig palla köra hela vägen nu när jag är sjuk.

Men, jag har ju haft mitt körkort längt trots allt. ^^ hehe, kommer alltid vara väldigt lycklig för att jag tog körkortet före typ alla mina vänner. okej, inte alla. men dom flesta! :D ^^


Sist jag var på kurs var det i Eskilstuna. Lyxhotell och allt var allmänt bra! Kanske inte så svårt att hitta mig på bilden? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0