-Praktik

Imorgon är det praktik igen. Skönt! :) Får väl se vad jag ska göra, har nog ingen kund imorgon. Utan kunderna börjar väl lite smått nästa vecka. Men städning blir det ju alltid och lite ärenden. ^^ hihi, skönt att slippa skolan ivf helt klart! Ska även köpa hårnålar till tävlingsfrisyr. Får se om jag kan köpa en donuts också. Annars struntar jag bara i den. :) imorgon kan jag ta kort på alla olika. Ska nmämligen köpa lite olika grejer. Tror det kommer bli skit snyggt! :)


Själv faller den här frisyren som jag gjorde på Inez mig i smaken på många olika sätt, men lite pärlor i den skulle inte sitta helt fel. På så sett ser man den lite från håll också. :) Nu måste jag bara se till så att någon hjälper mig lite med min frisyr. Någon måste ju kunna kan jag tycka! ^^




Kommentarer
Postat av: J

Kan inte du visa hur du gör en sån uppsättning? :)

2011-09-09 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0