- Mycket att göra

Idag har jag haft praktik halva dagen. Fixat och donat. Därimot vill dom på min praktik att jag ska ha flera timmar vilket inte alls är så kul. Men vi får se hur jag gör med det. de är mitt minsta problem just nu. ^^

Sen när jag är klar med praktiken ringer Malin från distriktet upp mig på min mobil och undrar om Lagga kan annordna tävling på Jälla den 9 oktober för att en annan klubb vägrar att hålla i en tävling dom som står uppskrivna på sen mer än ett år tillbaka. vad är det för stil? jaja, bara att ringa runt till lite folk som håller och kan lite på Lagga och fråga. Yes, så nu ska vi hålla andra omg i div 3 för storhäst på Jälla. Propen ska jag och Malin knåpa ihop imorgon och förhoppningsvis är allt under kontroll under helgen. Känner mig lite åt alla håll för tillfället. Men de har redan börjat jobbas från massa olika håll! Vilket är toppen!

Har även hunnit rida Tubbe idag. Han var fin, lite pigg dock då han inte blivit riden ordentligt på ett tag. haha, sötnosen blev jätte rädd när jag hade bilnycklarna i fickan och dom prassla. Han höll nog på att dö där ett tag men efter en stund vande han sig någolunda. :)

jaja, sen mot Lagga. där jag träffade bland annat Sofie. Där var besöksgruppen också (där ibland Malin från distriktet.) Vilket var bra så vi kunde prata lite med henne utan att prata i telefonen.

ni anar inte vad detta har tagit på mina kraffter. Känns som jag inte gjort annat än att ringa runt och planerat med folk. haha, förhoppningsvis ska väl detta gå det också. ;)

Tubber Lad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0