-mot fyris

in till skolan nudå. Har svenska och naturkunskap och slutar 13.20. Tur att de inte är en lång dag. efter att ha vaknar två timmar förtidigt så behöver jag en kort skoldag, annars vet jag inte vad jag gör. ^^ fasst jag vet definitivt att om det regnar på Söndag kommer jag förmodligen avlida. så vi får verkligen hoppas på sol!

Dessutom om de regnar kommer ju inte Sofie ta sina klackskor på Söndag, så de skulle verkligen vara mot alla odds om de regnade! ;) haha

Väder som denna dag skulle inte vara helt fel ! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ah men va faaan Sofia =P Hahahaha! Men faktum är att förutom gummistövlarna, så är nog mina stövletter det mest regntäta jag har... =P ;)

2011-09-07 @ 09:37:33
URL: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0