-Lagga-laget

Tycker alla var jätte duktiga i Söndags vi som red från Lagga. Vi ligger ju trots allt på den här nivån. och de kan jag säga att en del som rider lagklassen hör inte till div 3 nivån. helt klart. Vad är det man inte förstår om man ligger högt över alla andra i alla klasser? Jag förstår inte tänket när man rider en suuper fin häst som man tävlat på tusen gången i samma klasser och alltid vinner. Bara tråkigt för alla andra + att de borde vara tråkigt för ryttaren att aldrig utvecklas. Synd att en del inte tänker på andra...

Ivf, tänkte lägga upp en bild var på mina lagdeltagare också. Så ni får se! :)

Mikaela på Val´s Coromant fick högst i lagklassen av oss tre. och kom på en 8 plac i första klassen! :)

Erika och Caisa (Ridskolehäst)

 

Nästa gång då jävlar ska jag slå mina poäng i LB ivf! LCn, känner jag kan bli lite svår. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0