- Jobb jobb jobb

Igår jobbade jag istället för Mia. Samtidigt på dagen var det landskamp mellan Finland, Danmark, Norge och Sverige. HAHA, säger jag bara. på något sätt lyckades jag bli den personen som var speaker, (Typ så till när dom fick rida och förklarade lite grejer.) detta var då på Engelska, så tycker jag var suuuper duktig faktiskt som lyckades med detta och alla förstog var jag sa också. förhoppningsvis så tyckte dom att jag var okej. ^^ men men, sen på kvällen var det Mysrys. Så det blev en hel del lekar med massvis av barn trots en huvudvärk jag hade som inte ville lägga sig. Men men, Jävligt jobbig. MEN rolig dag! :)

bilder från mysryset kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0